İlginç ayrıntıyı  Milliyet yazarı Ali Eyüboğlu  bugün köşesine taşıdı. 
İşte Eyüboğlu'nun o yazısı:
Gayrettepe’de ofisi olan bir arkadaşım telefon açtı ve “Tam senlik bir konu var burada” dedi. Neymiş o benlik konu diye sorunca arkadaşım anlatmaya başladı:
 
“Bizim burada Migros’un önünde bir sokak simitçisi var. Kanal D’deki ‘Kısmetse Olur’un sponsorlarından biri o simitçi. Müsait olduğun zaman gel de tanıştırayım seni.”
 
Telefonu kapattıktan sonra “Kısmetse Olur”un final jeneriğini izledim. Programın sponsor ve co.sponsorlarının yayınlandığı bölümde arkadaşımız sözünü ettiği simitçi de vardı.




İlk fırsatta atlayıp gittim Gayrettepe’ye. Arkadaşımla buluştuktan sonra birlikte gittik el arabasında simit satan Sebahattin Alçı’nın yanına...


 
Haftanın beş günü “Kısmetse Olur” ekibine, 80 simit ile 80 poğaça ve açma veren Simitçi Sebo’ya, sordum bu ilginç sponsorluk macerasını...
 
16 yıldır sokak simitçiliği yapan, günde ortalama 300 civarında ürün satarak ayda 4 ile 6 bin lira arasında kazanan Simitçi Sebo, şunları söyledi:
 
“simitcisebo.com adlı bir internet sitem var. Program ekibi beni oradan buldu ve ‘Bize günde 80 simit, 80 poğaça ver, biz de senin logonu kullanalım’ dedi. Çok izlenen ‘Kısmetse Olur’da logom çıkınca sitedeki ürünlerime talep yağar, bu tezgâh için bir kişi tutar, ben de o siparişleri karşılayıp, sokaktan kurtulurum dedim.”
 
Simitçi Sebo’ya, günde 224 liralık ürün vererek sponsor olduğu “Kısmetse Olur” sayesinde kısmetinin açılıp açılmadığını sorduğumda verdiği yanıt şu oldu:
 
“Gördüğünüz gibi hâlâ sokaktaki simit arabasının başındayım.”
 
Ciddi paralar karşılığında bayilik veren onca simit markası ve fırını varken, bir sokak simitçisinin Kanal D’deki evlilik programına sponsorluk yapması sizce de ilginç değil mi?


Kaynak: Haber Merkezi